2025/02/21 更新

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チバ タカヒロ
千葉 貴宏
CHIBA,Takahiro
所属
商学部 教授
職名
教授
外部リンク

学位

  • 修士(商学) ( 2011年3月 )

研究分野

  • 人文・社会 / 商学

論文

  • Consumer Satisfaction and Extension Intention with Streaming Media Services 査読

    千葉貴宏, 北澤涼平

    Quarterly Journal of Marketing   44 ( 1 )   27 - 36   2024年7月

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    担当区分:筆頭著者   掲載種別:研究論文(学術雑誌)  

    添付ファイル: 44_2024.027_1 (9).pdf

    DOI: 10.7222/marketing.2024.027

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  • 一定期間一定額かつ利用量に制限がない動画配信サービスに対する消費者反応の規定要因の経験的探究

    千葉貴宏

    商学論集(関西大学商学部)   68 ( 2 )   37 - 44   2023年9月

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  • サービスにおけるオススメのパーソナライゼーションに対する消費者の評価 査読

    千葉貴宏

    マーケティングジャーナル   40 ( 1 )   19 - 30   2020年6月

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    掲載種別:研究論文(学術雑誌)  

    DOI: 10.7222/marketing.2020.032

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  • The Effectiveness of Advertising Messages Causing Guilty Pleasure 査読

    Rei Sagawa, Kyosuke Woo, Miki Ikezawa, Yuya Ogata, Haruka Tohge, Haruna Okamoto, Rintaro Okada, Takahiro Chiba

    Marketing on Fire: Burning Questions, Hot New Methods, and Practical Ideas Worth Spreading (2019 AMA Summer Academic Conference Proceedings)   30   AOP16 - AOP21   2019年8月

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    掲載種別:研究論文(国際会議プロシーディングス)  

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  • Do Negative E-Reviews Have a Negative Impact on Consumer Product Evaluation? 査読

    Taiga Sakuramoto, Kaito Mitsuishi, Yuya Nakamura, Nako Tsubota, Ayumi Tsumu, Takahiro Chiba

    Marketing on Fire: Burning Questions, Hot New Methods, and Practical Ideas Worth Spreading (2019 AMA Summer Academic Conference Proceedings)   30   CO3 37 - CO3 43   2019年8月

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    掲載種別:研究論文(国際会議プロシーディングス)  

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  • How Brand Collaborations Change Customers' Self-Brand Connections to High-Priced Brand 査読

    野崎光留, 福井ひとみ, 岡﨑 真, 千葉貴宏

    Innovation and Sustainability in Marketing (2017 AMA Summer Educators' Conference Proceedings)   28   B32 - B37   2017年8月

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    掲載種別:研究論文(国際会議プロシーディングス)  

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  • 従業員行動への複雑な情報処理を考慮したサービスの失敗に対する顧客反応モデル

    千葉貴宏

    商学論集(関西大学商学部)   61 ( 3 )   13 - 24   2016年12月

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  • Are Superior Services Always Good for Satisfaction Formation? 査読

    千葉貴宏

    Serviceology for Smart Service System - Selected and Edited Papers of the 3rd International Conference on Serviceology   207 - 212   2016年10月

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  • サービスにおける顧客・従業員・企業の三者間関係

    千葉貴宏

    経営論集(東洋大学経営学部)   第87号   65 - 76   2016年3月

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  • 顧客満足と再購買意図の媒介変数に対する概念的吟味:信頼・関係的価値・コミットメント

    千葉貴宏

    経営論集(東洋大学経営学部)   第84号   129 - 138   2014年11月

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    記述言語:日本語   出版者・発行元:東洋大学経営学部  

    CiNii Books

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    その他リンク: http://id.nii.ac.jp/1060/00006885/

  • A Comprehensive Model of Anxiety in Gift Giving 査読

    韓 可, 千葉貴宏, 池谷真剛, 小野晃典

    International Review of Business Research Papers   5 ( 4 )   322 - 334   2009年6月

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講演・口頭発表等

  • The Effects of Packaging Color on Consumer Behavior

    伊山紗矢, 下平莉子, 長谷田彩乃, 升岡穂乃実, 山下真依, 千葉貴宏

    2018年8月 

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  • Development of the New Consumers' Demand Model: An Extension of the Bandwagon/Snob Effects

    植田章稔, 村岡歩実, 久保涼夏, 田茂井 良, 千葉貴宏

    2018年8月 

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  • Effective Visual Conditions of Consumer Goods: Focusing on Package Color and Various Factors

    伊山紗矢, 下平莉子, 長谷田彩乃, 升岡穂乃実, 山下真依, 千葉貴宏

    2018年8月 

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  • Consumer Attitudes Toward Celebrity Advertising: Analysis Through Balance Theory

    有元 遥, 三浦永太郎, 渡辺 栞, 千葉貴宏

    2017年4月 

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  • Development of the Long-Term Service Model on Customer Relationships: Consideration of Primary and Secondary Attributes

    千葉貴宏

    Academy of Marketing Science  2013年7月 

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    開催地:The Langham Melbourne, VIC, Australia  

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  • Service Recovery Satisfaction Model with Expectation and Equity Standards

    千葉貴宏, 小野晃典

    American Marketing Association  2013年2月 

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    開催地:Caesars Palace, Las Vegas, NV, USA  

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